torsdag den 7. juni 2012

Det kører bare derud af ;*))

Elcyklerne bliver stadig flittig brugt.

Herrecyklen kører pt. 24 km hver dag. Batteriet holder stadig som lovet, selvom der køres på højeste trin hele vejen. Der lades ikke op før cyklen igen står hjemme i garagen. At batteriet holder som lovet er et stort plus. Hvis jeg skulle ud og vælge cykel i dag, ville det være noget af det som jeg ville vægte højest.
(Bilka lover 30-40 km på en opladning alt efter hvor meget du selv hjælper til.

Herrecyklen har kun 3 gear og det syntes jeg er for lidt. Når der køres med fuld assistance så hjulrer man i 2. gear, men 3. gear er for tungt. På damecyklen har jeg 7 gear og det er perfekt. Det kan godt betale sig at give de sidste kroner og så få 7 gear.

Damecyklen kører ikke så meget som herrecyklen. Ca 5-10 km. i hverdagen. I weekenden bliver den til gengæld flittig brugt f.eks. til indkøb og jeg bliver stadig overrasket over hvor meget der kan fyldes i kurven uden at cyklen vælter.



Så der er ingen undskyldning for ikke at tage cyklen og mangler der alligevel plads, så kan der sættes cykeltasker bagpå. ;*)).





1 kommentar:

  1. Hej. Jeg har et spørgsmål. Jeg har en dameversion og synes simpelthen den kører for langsomt (ja også på den øverste indstilling). Jeg bliver overhalet hele tiden og har prøvet elcykler, der er hurtigere. Kan man gøre noget?

    SvarSlet