torsdag den 19. april 2012

Herremodellen er ankommet. Der vil i løbet af næste uge blive lagt kommentarer ind.

På den nye model er der kommet flere funktioner på displayet. Der er fem hjælpetrin på motoren (den gamle havde kun tre) og der er kommet en 6 km/t knap på. Denne kan bl.a. bruges når cyklen startes op eller man skal trække den op af en bakken o.lign.

Damecyklen kører stadig bare derud af og jeg er blevet ret afhængig af den ;*)). Jeg har ikke noget at udsætte på den. (Jeg ville dog gerne have haft det nye display, det er bare lækkert.)

Turen til arbejdet bliver kørt i regn, blæst og et par dage i lettere slud. Det ville jeg ikke have gjort, hvis ikke jeg har haft cyklen. Selvom der er motorhjælp på, så har cyklen nok givet mig mere motion end jeg eller ville have fået. Den er for os blevet vores 2´er bil og jeg bruger den rigtig meget. Jeg har boret et hul i mit skur og ud af det har jeg trukket ledningen fra opladeren. Når jeg kommer hjem fra en cykeltur sætter jeg stikket i og jeg er så sikker på at cyklen er ladet fuldt op til næste gang.

For et par uger siden kom jeg en veninde til undsætning, idet hun ingen bil havde denne dag. Hun arbejder 12 km. herfra i Åbyhøj, så turen på arbejde går meget op ad bakke. Det var en meget blæsende dag og hun var ikke sikker på om hun havde cyklet hjem igen, hvis ikke der havde været motorhjælp på.
Hun havde kun rosende ord overfor cyklen og overvejer nu om hun skal have en.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar